Når landbruget idylliserer sig selv

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Feature article

Standard

Når landbruget idylliserer sig selv. / Borkfelt, Sune; Kondrup, Sara Vincentzen; Gjerris, Mickey.

In: Berlingske Tidende, 27.05.2013, p. 23.

Research output: Contribution to journalContribution to newspaper - Feature article

Harvard

Borkfelt, S, Kondrup, SV & Gjerris, M 2013, 'Når landbruget idylliserer sig selv', Berlingske Tidende, pp. 23. <https://www.b.dk/kronikker/naar-landbruget-idylliserer-sig-selv>

APA

Borkfelt, S., Kondrup, S. V., & Gjerris, M. (2013). Når landbruget idylliserer sig selv. Berlingske Tidende, 23. https://www.b.dk/kronikker/naar-landbruget-idylliserer-sig-selv

Vancouver

Borkfelt S, Kondrup SV, Gjerris M. Når landbruget idylliserer sig selv. Berlingske Tidende. 2013 May 27;23.

Author

Borkfelt, Sune ; Kondrup, Sara Vincentzen ; Gjerris, Mickey. / Når landbruget idylliserer sig selv. In: Berlingske Tidende. 2013 ; pp. 23.

Bibtex

@article{92528662f30a488ca4cce8ffbb6b1234,
title = "N{\aa}r landbruget idylliserer sig selv",
abstract = "Den politiske forbruger bliver ganske enkelt efterladt uden magt, hvis virksomheder gennem reklamekampagner markedsf{\o}rer produkter som t{\ae}ttere p{\aa} naturen, n{\aa}r det ved n{\ae}rmere eftersyn viser sig, at disse produkter i langt h{\o}jere grad er t{\ae}ttere p{\aa} fabrikken.",
keywords = "Dyrevelf{\ae}rd, Emballage, Forbrugere og f{\o}devarer",
author = "Sune Borkfelt and Kondrup, {Sara Vincentzen} and Mickey Gjerris",
year = "2013",
month = may,
day = "27",
language = "Dansk",
pages = "23",
journal = "Berlingske Tidende",
issn = "0106-4223",
publisher = "Berlingske Tidende A/S",

}

RIS

TY - INPR

T1 - Når landbruget idylliserer sig selv

AU - Borkfelt, Sune

AU - Kondrup, Sara Vincentzen

AU - Gjerris, Mickey

PY - 2013/5/27

Y1 - 2013/5/27

N2 - Den politiske forbruger bliver ganske enkelt efterladt uden magt, hvis virksomheder gennem reklamekampagner markedsfører produkter som tættere på naturen, når det ved nærmere eftersyn viser sig, at disse produkter i langt højere grad er tættere på fabrikken.

AB - Den politiske forbruger bliver ganske enkelt efterladt uden magt, hvis virksomheder gennem reklamekampagner markedsfører produkter som tættere på naturen, når det ved nærmere eftersyn viser sig, at disse produkter i langt højere grad er tættere på fabrikken.

KW - Dyrevelfærd

KW - Emballage

KW - Forbrugere og fødevarer

M3 - Bidrag til avis - Kronik

SP - 23

JO - Berlingske Tidende

JF - Berlingske Tidende

SN - 0106-4223

ER -

ID: 46130270